Τελετή Μνήμης (ΣΤΓΟΥ) ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΤΕΡΤΙΛΗ

Για τρίτη συνεχή χρονιά η κοινότητα μας μαζί με εκπροσώπους του κύκλου Ιδεάπολις και ανεξάρτητους συναγωνιστές, τίμησε την μνήμη του Στρατηγού Νικόλαου Ντερτιλή, ο οποίος απεβίωσε στις 28 Ιανουαρίου 2013. Έπειτα από 38 χρόνια  εγκλεισμού στην 6η πτέρυγα των φυλακών Κορυδαλλού, αρνούμενος να υπογράψει αίτημα αποφυλακίσεως καθώς δεν θέλησε να αναγνωρίσει και να νομιμοποιήσει το δημοκρατικό αυτό καθεστώς. Ο Στρατηγός σε πολλές από τις συνεντεύξεις που είχε δώσει ανά καιρούς είχε τονίσει μεταξύ άλλων «…..Τους φτύνω…{…}… και τους περιφρονώ. Τους έχω γραμμένους κάτω από τις μπότες μου τις παλαιές. Από το 1974, μέχρι σήμερα, το δήλωσα εγγράφως ότι όλες οι κυβερνήσεις που σχηματίστηκαν είναι παράνομες και δεν δέχομαι τις αποφάσεις τους. Χίλιες φορές περισσότερο θα έκανα ότι έκανα. Εγώ δεν είμαι οπαδός της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας. Καθόλου. Τα πολιτικά κόμματα τα θεωρώ καταστροφή της πατρίδας. Οι Έλληνες δεν διοικούνται με αυτές τις φαυλότητες. Τα κόμματα δεν έχουν άλλο σκοπό παρά πώς θα πάρει την καρέκλα ο ένας από τον άλλο. Τα άλλα δεν τους ενδιαφέρουνε. Κατάλαβες; Το Δημόσιο χρήμα. Εγώ να υποβάλλω χάρη; Καλύτερα να πεθάνω 151 φορές. Εγώ μένω στη φυλακή για μια τιμή. Εγώ τα σέβομαι τα γαλόνια μου…..» «…Το δικό μου αποφυλακιστήριο θα μου το καρφώσουν στο φέρετρο».

Ο Στρατηγός Νικόλαος Ντερτιλής με την στάση ζωής του ακόμη και την ύστατη ώρα, απέναντι στους διώκτες και δεσμώτες του, χάραξε ένα από τα λαμπρότερα παραδείγματα της σύγχρονης ιστορίας του Έθνους, αρνούμενος να υποκύψει και να γονατίσει σε όλους αυτούς που προδίδουν καθημερινά και ανερυθρίαστα την Πατρίδα. Το μοναδικό μας καθήκον· να αναφωνούμε ΠΑΡΩΝ κάθε 28 Ιανουαρίου στην μνήμη αυτού του Μεγάλου Ανδρός του Έθνους που έδρασε ανιδιοτελώς παρά τις προσωπικές στερήσεις για να μείνει η Ελλάς ακέραιη. Η στάση ζωής του είναι και θα πρέπει να είναι φωτεινό παράδειγμα για τους εθνικιστές καθημερινώς, διότι ο αγώνας και οι Ιδέες απαιτούν θυσίες.

Στρατηγός ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΤΕΡΤΙΛΗΣ: ΠΑΡΩΝ

ΑΜΕΣ ΔΕ ΓΕΣΟΜΕΘΑ ΠΟΛΛΩ ΚΑΡΡΟΝΕΣ

Μαχητική Κοινότητα Propatria

Σχολιάστε

